.
 
HomeGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Jamie Lynn Spears

Go down 
AuthorMessage
SERENAx33
New Member
avatar

Number of posts : 44
Age : 24
Location : PLUTO
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Jamie Lynn Spears   Wed Jul 09, 2008 3:39 pm

she had her babayyy
i heard her name was Maddie.
real name or nickname ?
& now her and her BF Casey are engaged?

haha Jamie&Casey - sounds like two girls.
or Casey could be the girl.......cuse i know a guy who's name is Jamie

...............ok now im rambling Laughing


afro <--- bahahah its a afro !
Back to top Go down
View user profile
Brooklyn!
New Member


Number of posts : 4
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Wed Jul 09, 2008 3:56 pm

On June 19, 2008, Spears gave birth to her first child with fiancÚ Casey Aldridge, a daughter named Maddie Briann Aldridge, at 9:30 am CST, at Mississippi Southwest Regional Medical Center




she is sooo adorable
Back to top Go down
View user profile
SERENAx33
New Member
avatar

Number of posts : 44
Age : 24
Location : PLUTO
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Wed Jul 09, 2008 4:08 pm

ohmygosh!

shes beautiful! jamie lynn's hair looks gray though XD
Back to top Go down
View user profile
regannn !
Junior Member
avatar

Number of posts : 226
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Wed Jul 09, 2008 6:29 pm

haha it does.

shes sooo cute, and yay? she got a mother and father like them.
LETS WELCOME ANOTHER POOR CHILD INTO THE WORLD WITH MESSED UP PARENTS!!

*sorry if you like them...*

but seriously? shes like 17, thats wayyyyyyyy to young, and her whole family is strange.
ugh poor baby, ):

but jamie and casey can be a boy or girls name. haha.
so it could be either couple. :p
Back to top Go down
View user profile http://www.mytspace.com/stufflyts
SERENAx33
New Member
avatar

Number of posts : 44
Age : 24
Location : PLUTO
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Wed Jul 09, 2008 7:21 pm

i AGREE regan !
Britany will make a GREAT aunt (sarcasim)
Back to top Go down
View user profile
erm RACHEL
Junior Member
avatar

Number of posts : 56
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Wed Jul 09, 2008 7:23 pm

haha she's cute :]
but yeah wayy to young!
i can't believe i used to love britney!
Back to top Go down
View user profile
regannn !
Junior Member
avatar

Number of posts : 226
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Wed Jul 09, 2008 7:51 pm

^ same here.

ugh, i can picture it now:

"I wanna be like Aunt Britney!"
Back to top Go down
View user profile http://www.mytspace.com/stufflyts
claire !
Junior Member


Number of posts : 56
Location : not tellingg(:
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Wed Jul 09, 2008 8:00 pm

yeah its so stupid that they had a baby soo young.
i know it wasn't like, planned or anything, but they should've still been more careful..

and on that cover jamie lynn's all like "being a mom is the best feeling in the world!" and making it seem like its so greeeat being a mom at 17 when its NOT.

hahah sorry juuust had to get that all out !
Back to top Go down
View user profile
regannn !
Junior Member
avatar

Number of posts : 226
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Wed Jul 09, 2008 8:59 pm

lmao, yes. :p
watch her be on zoey 101.
Back to top Go down
View user profile http://www.mytspace.com/stufflyts
SERENAx33
New Member
avatar

Number of posts : 44
Age : 24
Location : PLUTO
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Wed Jul 09, 2008 10:47 pm

^^ haha i would laugh so hard if she made a guest apperance on zoey 101.

that would make my day.
i wonder how her co-starts felt when they heard she was pregnant.
& i wonder if they will even let her back on the show.


i personally thought the episode "chasing zoey",
chase should have been like "i love you"
and she would have been like "sorry chase, but im pregnant, with LOGANS baby"

that would have been a hit.
Back to top Go down
View user profile
regannn !
Junior Member
avatar

Number of posts : 226
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Thu Jul 10, 2008 9:49 am

hahhahah, yesssss.

maybe she'll be coco's baby, hahaha.
Back to top Go down
View user profile http://www.mytspace.com/stufflyts
emilybacon x
Junior Member
avatar

Number of posts : 181
Location : this chair :)
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Thu Jul 10, 2008 9:57 am

mabie, awwe. that would be cute... and having Maddie eat Cocos ravioli or something. i can totalyl picture it.
Back to top Go down
View user profile
regannn !
Junior Member
avatar

Number of posts : 226
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Thu Jul 10, 2008 10:03 am

she'll grab stuff out of coco's purse. haha
Back to top Go down
View user profile http://www.mytspace.com/stufflyts
emilybacon x
Junior Member
avatar

Number of posts : 181
Location : this chair :)
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Thu Jul 10, 2008 10:06 am

haha "CHEF BOYARDEEEEEE"
Back to top Go down
View user profile
regannn !
Junior Member
avatar

Number of posts : 226
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Thu Jul 10, 2008 10:07 am

ahaha, that would be great. !
Back to top Go down
View user profile http://www.mytspace.com/stufflyts
Synyster.
New Member
avatar

Number of posts : 47
Age : 24
Location : new jerseyy
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Thu Jul 10, 2008 11:51 am

umm i think they'll be fine.
jamie isn't nearly as bad as brittney.
and brittney is getting better. that's what happens when you get into the music business at such a young age and dont want people to control everything you do.

i think jamie will be a good mother.
obviously she's ready to take responsiblilty for her actions, and she didn't go for abortion, which is even better.
get pregnant - deal with the consequences.
and that's exactly what she's doing.
and to the "brittney will be a great aunt" thing.
you KNOW that brittney loves kids. she has two of her own and she loves them to death + can't stand being away from them. sooo i don't think this is going to turn to hell or anything.

brittney starts turning her life aruond, she'll be a fine aunt.
and i'm sure jamie will be a great mom.

lol btw, "haha i would laugh so hard if she made a guest apperance on zoey 101."
if you mean jamie on that, they can't have zoey 101 without jamie. duh.
that's why they stopped it with chasing zoey. jamie IS zoey, and you can't have the show w.out her. so that's my opinion.

the end.
Back to top Go down
View user profile http://www.synyster.ourworkofart.com
emilybacon x
Junior Member
avatar

Number of posts : 181
Location : this chair :)
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Thu Jul 10, 2008 12:15 pm

we were talking about Jamies daughter Maddie. =]
Back to top Go down
View user profile
regannn !
Junior Member
avatar

Number of posts : 226
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Thu Jul 10, 2008 12:24 pm

yeah, there still making new episodes, :p

yes im glad she didnt get an abortion!

i dont think the whole marrige thing is true though. idk something about it bothers me.
Back to top Go down
View user profile http://www.mytspace.com/stufflyts
emilybacon x
Junior Member
avatar

Number of posts : 181
Location : this chair :)
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Thu Jul 10, 2008 3:02 pm

its true, i read it on yahoo news one day...
Back to top Go down
View user profile
selena
Junior Member


Number of posts : 139
Age : 23
Location : east coast
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Thu Jul 10, 2008 7:42 pm

blah everyone should leave the spears alone i feel bad they have it rough enough as it is with everything thats going on yeah they made mistakes, but they don't need people reminding them of it everyday it's going to be really hard to get through everything for them now


Last edited by selena on Fri Jul 11, 2008 6:20 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
regannn !
Junior Member
avatar

Number of posts : 226
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Thu Jul 10, 2008 8:24 pm

they made it rough themselves, so idk.

but i mean the marrige like their prob. getting married because they "have to" for the family idk.
Back to top Go down
View user profile http://www.mytspace.com/stufflyts
audrina
New Member
avatar

Number of posts : 11
Age : 24
Location : new york
Registration date : 2008-07-01

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Fri Jul 11, 2008 7:57 am

Synyster. wrote:
umm i think they'll be fine.
jamie isn't nearly as bad as brittney.
and brittney is getting better. that's what happens when you get into the music business at such a young age and dont want people to control everything you do.

i think jamie will be a good mother.
obviously she's ready to take responsiblilty for her actions, and she didn't go for abortion, which is even better.
get pregnant - deal with the consequences.
and that's exactly what she's doing.
and to the "brittney will be a great aunt" thing.
you KNOW that brittney loves kids. she has two of her own and she loves them to death + can't stand being away from them. sooo i don't think this is going to turn to hell or anything.

brittney starts turning her life aruond, she'll be a fine aunt.
and i'm sure jamie will be a great mom.

lol btw, "haha i would laugh so hard if she made a guest apperance on zoey 101."
if you mean jamie on that, they can't have zoey 101 without jamie. duh.
that's why they stopped it with chasing zoey. jamie IS zoey, and you can't have the show w.out her. so that's my opinion.

the end.

i agree 100%. honestly, compared to a lot of young mothers, she isn't that young. there are ones that are like
14 years old. and she isn't ruining her life by having this baby. it could actually make things better.
i'm not trying to be mean, but i hate when people criticize other families because of what one person did.
yeah, brittney did some crazy things but shes better. their family will probably be fine
Back to top Go down
View user profile
miss tiffany
New Member
avatar

Number of posts : 12
Age : 24
Location : pennsylvania
Registration date : 2008-07-15

PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   Wed Jul 16, 2008 3:42 pm

oh gosh, i can just picture it!
i hope maddie doesnt take after her aunt brittney!
and yeah, i think she was a little too young to have a baby.
but whatever, its her fault.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Jamie Lynn Spears   

Back to top Go down
 
Jamie Lynn Spears
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Britney Spears Montreal Tickets *Quebec and Vermont only*

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Community :: Media-
Jump to: