.
 
HomeGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 site.

Go down 
AuthorMessage
claire !
Junior Member


Number of posts : 56
Location : not tellingg(:
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: site.   Wed Jul 09, 2008 10:18 am

http://i38.tinypic.com/5wlcmu.png
thats the layout for my new site, its going to have scribbles on it since its fun to make.
the layout was made on my tablet, on paint.net
soo yeah(:
Back to top Go down
View user profile
zomg tyler
Junior Member


Number of posts : 59
Age : 23
Location : new jersey
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: site.   Wed Jul 09, 2008 10:30 am

COOL!!!!
Back to top Go down
View user profile
Nicole Who?
Junior Member
avatar

Number of posts : 88
Age : 26
Location : Chicagoo
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: site.   Wed Jul 09, 2008 11:02 am

Oh that's so awesome! My friend Erika (she's not on B4U) really wants a tablet super badlyy. What kind of tablet do you have and how much did I cost? (Yes I'm being an awesome friend and doing research for her. XD)
Back to top Go down
View user profile http://www.buddy4u.com/view/?u=Consequence+Of+Sounds
zomg tyler
Junior Member


Number of posts : 59
Age : 23
Location : new jersey
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: site.   Wed Jul 09, 2008 11:04 am

haha maybe i'll ask my sister for one.
she works at some company that makes like catalogs and gets discounts on like everything hahahah
Back to top Go down
View user profile
claire !
Junior Member


Number of posts : 56
Location : not tellingg(:
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: site.   Wed Jul 09, 2008 12:57 pm

well my tablet is HP.
mine was like $2,000.
we have to have it for school, we use it for all our notebooks & text books and stuff(:
i'm going to be a freshmen next year but we get it during the summer to play around with it

there are wayy cheaper ones though ...
Back to top Go down
View user profile
zomg tyler
Junior Member


Number of posts : 59
Age : 23
Location : new jersey
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: site.   Wed Jul 09, 2008 1:43 pm

OH you have a tablet computer lol
no i wanted a tablet that you blug into your computer
it's like a mouse pad thingy & you can draw on it and it shows up on your computer.
Back to top Go down
View user profile
Nicole Who?
Junior Member
avatar

Number of posts : 88
Age : 26
Location : Chicagoo
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: site.   Wed Jul 09, 2008 1:54 pm

Haha! I was thinking of the same thing Tyler was. =P
But I have an HP, too! HP is where it's at. Cool Mine was $600, though. XD
Back to top Go down
View user profile http://www.buddy4u.com/view/?u=Consequence+Of+Sounds
claire !
Junior Member


Number of posts : 56
Location : not tellingg(:
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: site.   Wed Jul 09, 2008 2:00 pm

ohh thats cool too.
haha i've never heard of the thing you plug in.

but yeah, my laptop is a tablet, like you twist the screen around and snap it down and you can draw on it. its cool(:
Back to top Go down
View user profile
regannn !
Junior Member
avatar

Number of posts : 226
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: site.   Wed Jul 09, 2008 6:19 pm

ah thats wicked cool, :]

what with that random pink line though?

your so lucky to have that!
Back to top Go down
View user profile http://www.mytspace.com/stufflyts
claire !
Junior Member


Number of posts : 56
Location : not tellingg(:
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: site.   Wed Jul 09, 2008 7:54 pm

hahahh yeah regan i need to erase that lol.
Back to top Go down
View user profile
emilybacon x
Junior Member
avatar

Number of posts : 181
Location : this chair :)
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: site.   Wed Jul 09, 2008 9:42 pm

I LIKE IT, haha. i doodle all the time during classes and what-not
Back to top Go down
View user profile
selena
Junior Member


Number of posts : 139
Age : 23
Location : east coast
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: site.   Fri Jul 11, 2008 6:27 am

haha that's sick ( in a good way! )
Back to top Go down
View user profile
little miss benlea
Junior Member
avatar

Number of posts : 128
Age : 24
Registration date : 2008-07-08

PostSubject: Re: site.   Fri Jul 11, 2008 7:43 am

i love tablets.
my old neighbor sold art that she made with that thing.
its mad hard to get used to though.
well, it was for me. ahha.
Back to top Go down
View user profile
illusion_of_gravity
Junior Member
avatar

Number of posts : 87
Age : 24
Location : VENUS
Registration date : 2008-07-10

PostSubject: Re: site.   Fri Jul 11, 2008 11:12 am

OMG I just got a tablet at the begining of summer, its pretty useful. I make brushes, cards, never a layout tho Smile

sweet lay.
Back to top Go down
View user profile
Liv
Junior Member
avatar

Number of posts : 50
Age : 23
Location : MA
Registration date : 2008-07-10

PostSubject: Re: site.   Sat Jul 12, 2008 7:28 am

i love it! its super cool (:
Back to top Go down
View user profile
emilybacon x
Junior Member
avatar

Number of posts : 181
Location : this chair :)
Registration date : 2008-07-09

PostSubject: Re: site.   Sat Jul 12, 2008 8:29 am

67$ tablet!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: site.   

Back to top Go down
 
site.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Sample UI Element file for google site.
» Did you commit to Selenium-Stack Exchange site?
» Site Aesthetic Improvements
» Need a new injection site
» open every link in a new tab?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: The Web / Graphics :: Graphics Showcase-
Jump to: